Makyaj uygulamaları hakkındaki tavsiyeleriniz ve püf noktalar.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gozdeneris - KoKoŞ
#994711
neslihanbykc yazdı:ya nico aydınlatmıyo yahu :laugh: ya da bi beni aydınlatamadı bilemiyorum :laugh:


beni de pek aydınlatmıyor o ya normal pudra gibi oluyor bana :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: CHACE - KoKoŞ
#995092 Maestro bulduğumda tabi eklerim :type:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: CHACE - KoKoŞ
#995739 Kayısı,Şeftali,Bronz allıklar pembe alt tonlulara uyacaktır=)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: poisonwomen - BaKımLı
#1004990 esmer biri olarak soğuk tonlu pembe allıkları denemeyi çok istiyorum.şimdiye kadar hiç cesaret edemedim.sanırım bu konuda yanlış tercih yaparsam sonuç facia olabilir.Özel olarak tavsiye edebileceğiniz tonlar varmı?
Kullanıcı avatarı
Gönderen: QueenBlair - KoKoŞ
#1006982 arkadaslar ben beyaz tenlıyım benm terracot6ta allıgım var ve onu kullanıorum ona alıstıgım ıcn belkıde pembe allık surdugumde kendımı garp hıssettm alısık olmadıgmdanmı acaba

onerdgınız renk varmı
Kullanıcı avatarı
Gönderen: CHACE - KoKoŞ
#1007842 Archi :laugh: :laugh: :laugh:

QueenBlair Mac Fleur Power tarzı mercan renkli bir allıkla başla derim daha sonra Orgasm gibi pembelere geçersin ilk pembe sürdüğünde alışmakta zorlanıyorsan mercandan geçiş daha iyi olacaktır :yeah:
Gönderen: icel - Güzelliğine Düşkün
#1009831 kontür allık aydınlatıcı üçlüsünü düzgün yapamıyorum..
birde allığın nereye sürüleceği bence yüz şekline göre değişiyor. tam elmacık kemiği üstüne sürüyorlar federico banada öyle yaptı ama bende olmuyor bence..
Kullanıcı avatarı
Gönderen: gozdeneris - KoKoŞ
#1009844 poisonwomen mac well dressed ünlü soğuk pembelerden :) pink swoon ve dame allıklar da esmerlere yakışıyor bence :yeah:

cecem kontür için mac harmony allık kullanılıyor genelde ya da turuncu olmayan bi bronzer da olabilir :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: obusum - KoKoŞ
#1039530 artemiss aynen ben de öyle, ne renk allık olsa kullanıyorum ama pembe tonları sürdüğümde kendimi daha çok beğeniyorum, turunculuk içeren renkler o kadar güzel olmuyor yüzümde :nanik:

bir de genelde allığı hafif gülümseyerek elmacık kemiklerime en yoğun rengi koyup kulaklarıma doğru çekip dağıtarak kullanırdım, bu ara kontür yaptığımız yerin hemen üstüne şerit halinde sürüp iyice dağıtıp yanağımın tombiklerine pek renk getirmeden kullanmayı daha çok seviyorum. doğru mu bilemem ama :dontknow: bir de ben allığı çok hafif uyguluyorum ne renk olursa olsun, dolayısıyla satıcılar aaa allığınız uçmuş keşke bizim markamızı alsaydınız diyor :laugh: yok güzelim uçmamış o ben kendi yüzümün rengiymiş gibi hafif olsun seviyorum günlük makyajda ;)

chase :blushing:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: karbeyaz33 - SüsLü
#1040848 arkadaşlar bronzer almayı düşünüyorum.NARS Laguna mı,Benefit Hoola mı,Flormar Bronzer mı :) Mat ve doğal olsun en açık tenli insana uysun :D
Kullanıcı avatarı
Gönderen: obusum - KoKoŞ
#1041012 karbeyaz bence nars laguna :yeah:
aslında bir de şöyle birşey var, berrak bir cildin varsa bronzer kullanma, bence beyaz ten daha çekici :yeah:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: karbeyaz33 - SüsLü
#1041416 artemiss , hımmm ozaman kaldırayım onu listeden :confused:

obusum , cildimde gözenek sorunları var devasa olmasa da..Bir de yanaklarımda kırmızı minik pütür sorunu oluyor..Ama ilk bakışta hiçbi sorun yok gibi..Çok beyaz tenliyim ya ne bilim kontör filanda yapmak istiyorum tombul bi suratım var o yüzden istiyorum bronzerı :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: obusum - KoKoŞ
#1041808 o zaman nars laguna :love10: ben de alacağım bir ara ama allık olarak kullanmak için :laugh:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: kahveperde - Güzelliğine Düşkün
#1073575 Hanımlar allık tek başına kullanılır mı? Yani fondoten pudra vs. olmadan temizlenmiş cilt üzerine uygulanabilir mi? Ve rimel ve allıktan ibaret bi makyaj için hangi tür allık kullanmak gerek? (likit toz stick) :kissmuch:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: shayna - KoKoŞ
#1073580 kahveperde tabiki ten makyajı yapmadan allık kullanabilirsin.
Allık seçimi senin kullanım rahatlığına bağlı biraz.Toz allığı ben daha rahat uyguluyorum.Fondöten kullanmadığın için gün içinde tazelemen gerekir.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: kahveperde - Güzelliğine Düşkün
#1074577 Çok teşekkürler shayna. Daha öncede girdim baktım ama görememişim cevabını :dontknow: İki sorum daha var. Çıplak yüze uygulayacağım için sivilce yapma sorunu olabilir mi? Yine yüz makyajı yapmadan allıkla kontür yapsam sonrasında sabitleyici falan kullanmadan, mümkün müdür? Zaten doğal görünmesi gerektiği için hafif uçsa bile amacına hizmet etmiş olur diye düşündüm ben. Gerçekten teşekkürler. Ne kadar araştırsam da sormadan içim rahat etmiyor.