Kullanıcı avatarı
Gönderen: sakinsular - BaKımLı
#1085232
withmyheart yazdı:beğenen birinin çıkması süper cnm,bende güvenerek alırım inş.
valla cnm benim daha küçük o yüzden şuan birşey alamam ama fikir olarak oda almak taraftarıyım onda da kararsızım.
kullanmazsın diyorlar ama bende bebişin kıyafetlerini ıvırını zıvırını koyacak yer de yok.
Rabbim nasip eder o günleri görürsek,tayinizmizde çıkarsa güzel bir takım fena olmaz aslında.
sen ne düşünüyorsun?


Kacinci haftadasin canim sen?
Ben bebek odasi vs alacagim tabi ama nasil bisi olacak hic bi fikrim yok. Bebek arabasinda da emin degilim. Forumlari okuyorum su an bol bol. Bilgi topluyorum :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: amadeus - BaKımLı
#1085272 Valla kızlar size tavsiyem her şeyi son ana bırakmamak.Ben çok rahat davrandım bugün alırım yarın alırım ohooo vaktim var daha derken...8.ci ayımdayken erken doğum yaptım.
1 hafta hastanede kaldık oğlumla erken doğduğu ve sarılık olduğu için.Biz hastanedeyken kayınvalidem annemler falan ellerinden geldiği kadar evi hazırladılar kıyafetler eşyalar,hepsini onlar aldı.Eksik birşeyimi bırakmadılar sağolsunlar...ama apar topar oldu herşey.
Doğum sonrası bebek için gerekli olan zıbın tkmları(3-4 tane yeterli)bodyler,şapka,eldiven fln...tabi bol sayıda bebek bezi:)
Bebek arabası ilk etapta gerekli olmayabilir.Ana kucağı işinize çok yarayacak,uyuturken,biryerden bir yere taşırken arabada falan.
Mobilya olarak ta evimiz biraz ufak olduğu için kendi odamıza oyun parkına dönüşen beşik yatağı aldık(babaanne almış daha doğrusu biz hastanedeyken)...bir de kıyafetler için bol çekmeceli şifonyer.
Önümüzdeki 2-3 ay içinde de misafir odası tabir ettiğimiz odayı oğlumun odasına dönüştüreceğiz.Yatağını gardolabını falan düzenleyeceğiz(25 gün sonra 1 yaşına girecek)....
Zaman çok hızlı geçiyor...dediğim gibi son ana bırakmayın hiçbir şeyi.
Sevgiler!!
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sakinsular - BaKımLı
#1085279 Çok doğru söylüyorsun amadeus :yeah: dünyanın bin türlü hali var bi de son zamanlarda belki o göbekle pek bişi yapmaya da halim olmaz die düşünüyorum. ben dediğim gibi yeterince body vs aldım şapka eldiven de aldığım 3 hastane takımının içinde var :) Daha fazla abartmak istemiyorum çünkü çok hızlı büyüyorlarmış giydiremezsem boşa alırsam üzülürüm :) senin yazdıklarına göre bir eksiğim yok sanırım tekstilde fakat bebek arabası konusunda kararsızım. Neye dikkat etmeliyim, üçbeş bişi duyuyorum ama kafamda tam oturmadı. Çevremde o kdr çok kullandığı bebek arabasından pişman olan keşke bunu almasaydım diyen anne var ki doğru marka modeli nasıl bulacağım bilmiyorum. Jane Rider diye bir marka duydum sadece ayhancocukta satılıyor, ona bir bakmak istiyorum. Fiyatı ucuz değil ama bir çok kişi bu fiyata değer demiş. :dontknow:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: withmyheart - KoKoŞ
#1085635
sakinsular yazdı:
withmyheart yazdı:beğenen birinin çıkması süper cnm,bende güvenerek alırım inş.
valla cnm benim daha küçük o yüzden şuan birşey alamam ama fikir olarak oda almak taraftarıyım onda da kararsızım.
kullanmazsın diyorlar ama bende bebişin kıyafetlerini ıvırını zıvırını koyacak yer de yok.
Rabbim nasip eder o günleri görürsek,tayinizmizde çıkarsa güzel bir takım fena olmaz aslında.
sen ne düşünüyorsun?


Kacinci haftadasin canim sen?
Ben bebek odasi vs alacagim tabi ama nasil bisi olacak hic bi fikrim yok. Bebek arabasinda da emin degilim. Forumlari okuyorum su an bol bol. Bilgi topluyorum :)


3,5 aylık olduk teyzesi :) ben beyaz bir oda hayal ediyorum cnm.kız olursa pembe erkek olursa mavi ayrıntılarla süslü.
bu arada facede şeker bebek adresine bak derim.
doğum sonrası bebek şekerleri hastane süsleri süper şeyler satılıyor.
arabada chicconun oto koltuğuyla satılan bir modeli var.şuan 500e falan düşmüş sanırım.öyle birşey düşünüyorum ama hayırlsıı tabi :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sakinsular - BaKımLı
#1085638 Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım senin de!! Benim de hayalim beyaz mobilyalar.. Belki kulplarında pembelik olabilir o kdr.. Aksesuarlarda sadece pembe kullanacağım.
Şeker bebe'yi duymamıştım fakat ben hem baby shower hem hastane bebek kurabiyelerini kendim yapacağım. Kapı süsü vs de öyle. O nedenle öyle bir şeye ihtiyacım olmayacak.
Bebek arabasında da Jane Rider düşünüyorum bakalım...
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sakinsular - BaKımLı
#1085710
withmyheart yazdı:cnm nasıl yapıcaksın yaaa bende çok isterim ama yapabilir miyim bilmiorum :dontknow:

yaparsın hayatım. ben pastamalzemeleri.com da tv arşivi gibi bi menu olacak orada en altta yer alan videoları izleyip onun tarifiyle yılbaşında yılbaşı kurabiyeleri yaptım şeker hamurlu gayet güzel oldu. Kadıköydeki bi pasta malzemecisinden de malzemeleri almıştım. Elbette aşırı profesyonel olmuyor ama kendi ellerimle yapmışım ve gayet güzel ve lezzetli olmuş ötesi mi var :D Pasta malzemecilerinde kurabiyeleri koyacağın şeffaf poşetlerden it's a girl boy bilmemne kurdelelerine kdr veya hastane içinse hoşgeldin bebek kurdelelerine kdr herşey satılıyor. Kısaca yaparsın.
Ha çok istersen70-80TL'ya bir günlük şeker hamurlu kurabiye kursları oluyor ona katılırsın :D
Kullanıcı avatarı
Gönderen: shayna - KoKoŞ
#1086124
withmyheart yazdı:
3,5 aylık olduk teyzesi :)


Canım benim hayırlı olsun.Çok sevindim çok.Eminim sen çok iyi anne olacaksın :love10:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: timanitis - Güzelliğine Düşkün
#1086153 aslında bu aya kadar normal kıyafetlerimi giyebildim üstelik ikiz olmalarına rağmen :) . Şurada 1-2 aydır hamile kıyafetleri giymeye başladım.
yılbaşı için ebru maternity'den bir elbise almıştım olmadı, uymadı geri gönderdim paramı 50 kere telefon edince oda lütfederek iade etti pislikler :angryfire .müşteri hizmetleriyle büyük problem yaşadım. Profesyonellikten uzak iğrenç br şirket bir daha asla oradan birşey almam :angryfire

GeBe çok daha kaliteli hem kurum olarak hemde ürünleri oradan 1-2 parça birşey aldım. Çok fazla hamile kıyafeti almak istemiyorum şurada en fazla 3 ay daha giyeceğim çok masraf etmeye gerek yok bence. lcw'dan da 2 bluz aldım. Hamileliği çıkarırım herhalde elimdekilerle :)
Kullanıcı avatarı
Gönderen: sakinsular - BaKımLı
#1086156 Ben de aynen. 5aya kadar giydim kotlarımı vs bile. Gerçi 4.ay giyme sen farketmesen de sıkıyodur o belini vs dediler lcwden kot aldım ben de. geçici bir dönem olduğu için ben de kendime pek alışveriş yapmıyorum. Ebru maternitiy'yi ben de hiç sevmiyorum ama ne yalan söyliyim oradan bir jile aldım ve çok memnunum. Çok düğme ayarı olduğu için gebelikten sonra normal kiloma döndüğümde de giyeceğim o yüzden almıştım unnado kampanyasından.
Kullanıcı avatarı
Gönderen: withmyheart - KoKoŞ
#1086268
shayna yazdı:
withmyheart yazdı:
3,5 aylık olduk teyzesi :)


Canım benim hayırlı olsun.Çok sevindim çok.Eminim sen çok iyi anne olacaksın :love10:

shaynacım çok teşekkür ederim,güzel sözlerin çok mutlu etti beni :blushing:
bu güzel duyguları yaşamayı mevlam sana da nasip etsin inş. cnm
Kullanıcı avatarı
Gönderen: timanitis - Güzelliğine Düşkün
#1096876 Oğluşlarıma, neredeyse yaşlarına yaklaşıyorlar. İnanmıyorum bu sene ömrümün en hızlı geçen senesiydi sanırım :laugh:

İkiz oldukları için asla ikisinide aynı giydirmedik. Hep farklı farklı. Yüzlerine bakan zaten ikiz olduklarını anlıyor birde vurgulamaya gerek yok diye düşündük. En fazla taktıkları şapka ya da ayakkabıcıklarını takım giydirdik.

Doktorlarda bunu öneriyor, kişiliklerinin bağımsız gelişmesi için gerekliymiş.

Aldıklarım asla, marka ve pahalı şeyler değildi. Sadece kumaşın kaliteli/pamuklu/hipoalerjik olmasına dikkat ettim o kadar. Yoksa 3 ay giyecekleri bi pantolona 100'er den 200 lira para vermedim. Bu tercih meselesi ve ben yazık olduğnu düşünüyorum. Onların bugün giyeceği pantalondan sorumlu olduğum gibi geleceklerinden de sorumluyum.

lcw, e-bebek benim kurtarıcımdı. bayramlıklarını ykm'deki andy wohl'den aldım bence o markaya bakın modelleri muhteşem, montlarını gap'ten ilk adım ayakkabılarını da ceyo dan aldık. Konu komşudan hediye gelen herşeyide giydirdim. Yalnızca iplik içerikleri yazmayan 1-2 parça kullanılmadı. Yoksa pazardan alınmışla zaradan alınmış hediyelerin benim için bir farkı yoktu.

KIyafetleri yıkarken hacı şakir toz sabun kullanıyorum. Yumuşatıcı yok. Ama artık meyve suyu faslına geçtik. Leke çıkarma da pek başarılı değil hacı şakir:confused:

Onun dışında biberonları, meyve fileleri, biberon termosu/ısıtıcısını şu anda kullandığım kaşıkları/yemek takımlarını nuk'tan aldım. Çok memnunum. Eşimin isteğiyle hiç emzik kullanmadık.

diş kaşıma halkası olarak nuk sulu dişlikleri kullanıyoruz. Şu anda dolapta 2 bebe için 6 tane diş halkası var. Bizimkiler o soğuk dişliklere bayılıyorda.

Mama sandalyeleri ve oyun parkları chicco. Ama bi plastik ne kadar sağlıklı olabilir ki daha uygun bi marka da olsa da olurdu.Yatak önemli ama biz istediğimiz ölçüde bi tek işbir de bulduk içim o konu da pek rahat değil açıkçası :confused: . Eşim hoppala/kanguru da istemedi. onlardan da almadık.

Oto koltukları maxi-cosi cabriofix fiyatları tuzlu ama emniyet hepsinden önemli sarsıntıyı hissettirmiyormuş. Arabaları mclaren umarım büyüdüklerinde gerçeklerine de sahip olurlar. :laugh:

Son olarak da oğluşlarımın bakım ürünlerinden de bahsedeyim.Chicco ve sebamed kullandım. Sebamedi daha güvenli kullanıyorum şampuanları çok güzel çok memnun kaldım. Pişik kremi gerçekten mucize. sürüldüğü an rahatlatıyor bebelerin totolarını :laugh:

Biliyorum uzun bir yazı oldu ama 10 aydır bu yazıyı yazmak istiyordum. Bebek bekleyen arkadaşlar artık siteye pek uğramasalarda bir faydası olur diye yazdım. :bye:
Kullanıcı avatarı
Gönderen: serendnz - Güzelliğine Düşkün
#1100078 Merhabalar,

Anne - bebek konusunda teksil alışverişinin dışında bakım ürünleri de çok öenmlidir. Bebeklerin cildi çok hassas olduğu için özel ve dermokozmetik ürünler kullanılmalıdır. Benim tercihim http://www.dermokozmetika.com.tr/mustela-urunler oldu. Hem bebek için tüm kişisel bakım ürünleri mevcut hem anne için çatlak konusunda yardımcı ürünler mevcut. İncelemenizi tavsiye ederim mutlaka :)